Sniper DMR topik

Avatar
barniw
Ezredes
Ezredes
Hozzászólások: 462
Csatlakozott: 2012.01.06. 22:30
Csapat: kaposwar

Re: Sniper DMR topik

Hozzászólás Szerző: barniw » 2014.03.08. 22:04

"Nekem a jelenlegi konfiggal (ismeretlen fps) 75 méter sikerült kihoznom belőle." - de mennyi idő alatt ér oda a pötty? Mert ha lassú, akkor vagy olyan ellenfél kell aki nem számít a lövésre, vagy akinek lekötik a figyelmét.

Avatar
Bence
Dandártábornok
Dandártábornok
Hozzászólások: 742
Csatlakozott: 2011.12.26. 17:03
Csapat: K.A.T.

Re: Sniper DMR topik

Hozzászólás Szerző: Bence » 2014.03.08. 20:08

0.28-hoz képest a 0.36 teljesen más világ. Ha van mögötte elegendő erő akkor nagyon stabilan tartja a röppályáját. Nekem a jelenlegi konfiggal (ismeretlen fps) 75 méter sikerült kihoznom belőle.

Srác aws-éhez meg:
Nagyon szép meg minden de ennyi pénzbe az én CZ550-m nem került... Szal gratula lett egy kicsit erősebben lövő marui l96 bemutatófegyvere

Avatar
-Krisz-
Dandártábornok
Dandártábornok
Hozzászólások: 873
Csatlakozott: 2011.12.19. 20:41
Csapat: K.A.T.
Tartózkodási hely: Nagyatád

Re: Sniper DMR topik

Hozzászólás Szerző: -Krisz- » 2014.03.08. 12:36

Igen,egyetértek veletek és kiegészítve azzal hogy Számomra a leküzdhetetlen ellenség az átlátható, de átlőhetelen növényzet.
legutóbbi veszprémi játékon tapasztaltam először rémálom, de van ennél rosszabb is aki sniperkedett már az lenéző, aki meg nem az túl Sokat vár el.
Ne sírj...éld az életed!

Avatar
barniw
Ezredes
Ezredes
Hozzászólások: 462
Csatlakozott: 2012.01.06. 22:30
Csapat: kaposwar

Re: Sniper DMR topik

Hozzászólás Szerző: barniw » 2014.03.08. 10:37

Jó dolog a sniperkedés, és az pontosság nélkül nincs. De szerintem a sniperkedés igazi ellensége -ha már a pontosság határértéken belül van- nem a szél, hanem a zűrzavar. Persze a szél az sosem jó (értelem szerűen), de egyszerűen vannak játékszituációk amik az airsoft viszonyai között nem alkalmasak erre a "lövés módra", bár az analógia szerint annak kellene lenniük. Durván: mint a CQB - erdő viszonylat.

Avatar
device
Dandártábornok
Dandártábornok
Hozzászólások: 924
Csatlakozott: 2012.01.28. 10:13
Csapat: K.A.T.

Re: Sniper DMR topik

Hozzászólás Szerző: device » 2014.03.08. 10:04

Nekem az jött le (vagy nekem inkább az jött le, nem tudom) , hogy a srác ahelyett hogy őrült módjára vásárolt méregdrága alkatrészeket, elfáradt volna a beszerzőhöz és 90 ezerből le tudta volna az egészet elpusztíthatatlan saválló és precíz alkatrészekből, mivel a srác már nagyon-nagyon sok fegyver komplett belső felújítását végezte el (és itt nem arra gondolok h egy két helyen kihézagolt, hanem hogy teljesen újragyártott alkatrészeket csinál). Ha nem győzött volna a marketing, hanem a józan észre hagyatkozik akkor jóval kevesebbért össze tudta volna hozni a csodát és elég lett volna neki egy rákérdezés után egy kínai alap is.

Nehezebb bb-vel nekem nincs tapasztalatom, de ha a 0.40 annyit javít a szórásképen mint a 0.20-hoz képest a 0.25 vagy 0.28, akkor nincs az az isten, hogy sniperbe, ahol minden lövés után fel kell húzni a puskát én könnyebb bb-t alkalmazzak. 50 méteren is már fújdogál a szél, de ha a srác 60-80 méteren akar lőni ( netán a misztikus 80-100 méterre merészkedne) akkor esetenként komoly oldalszelet kell leküzdenie, sőt, lehet az oldal / szembeszél miatt egyáltalán le se adhatja a lövést, vagy pozíciót kell hozzá változtatnia.

Ami a fáradó játékosokat illeti, főleg ha már a kronózásban elfáradtak :) , náluk meg az ismételt lövés lesz a megoldás, ezt sajnos minden sznájpernek álló játékosnak előre el kell fogadnia :/

Avatar
barniw
Ezredes
Ezredes
Hozzászólások: 462
Csatlakozott: 2012.01.06. 22:30
Csapat: kaposwar

Re: Sniper DMR topik

Hozzászólás Szerző: barniw » 2014.03.08. 09:49

Elolvastam.
Hát az egyik ami nekem lejött az a régi nóta: megbízható gyártók, kiforrott gyártóbázis kellene, vagy nagyságrendekkel nagyobb vásárlóerő.
A másik ami eszembe jutott, hogy egy dolog tuningolni-bütykölni-belőni játékon kívül a puskát, és egy másik dolog hatékonyan használni a játék viszonyai között. Szóval biztos hogy jobb a nehéz lőszer, de lassabb is. A 0.40 az már több mint másfélszer nehezebb a 0.28-nál, szóval jelentősen lassabb is lesz, hiába stabilabb a pályája. Egy darab nagyobb koppanás inkább rábírja az ellent a találat megadására mint egy darab közepes vagy kicsi, de ha számítanak a lövés irányára, akkor a lassú lövés elől simán elhajolnak/elsétálnak 40-60 méteren. A legtöbb játékon az első óra másfél óra után széthullik a taktika és a kerettörténet eresztékei is recsegnek, taktikázni-becserkészni egyre kevesebb idő és mód nyílik. A fáradó játékosok egyre kevésbé veszik észre a ravaszul, éppen hogy bevitt találatokat, mert egyszerűen már nem figyelnek rá.

Avatar
-Krisz-
Dandártábornok
Dandártábornok
Hozzászólások: 873
Csatlakozott: 2011.12.19. 20:41
Csapat: K.A.T.
Tartózkodási hely: Nagyatád

Re: Sniper DMR topik

Hozzászólás Szerző: -Krisz- » 2014.03.08. 08:21

http://www.softair.hu/viewtopic.php?p=547694#p547694
remélem tanulságos történet-

Tudom ezért idézem,mondom hogy próbáld ki!
Ha nem lő el 45 m-ig akkor nem ér semmit az elmélete...ennyi.
Ne sírj...éld az életed!

Avatar
device
Dandártábornok
Dandártábornok
Hozzászólások: 924
Csatlakozott: 2012.01.28. 10:13
Csapat: K.A.T.

Re: Sniper DMR topik

Hozzászólás Szerző: device » 2014.01.10. 20:39

Ha jol emlekszem ő hophatás nélkül számolta ezt ki...

Avatar
-Krisz-
Dandártábornok
Dandártábornok
Hozzászólások: 873
Csatlakozott: 2011.12.19. 20:41
Csapat: K.A.T.
Tartózkodási hely: Nagyatád

Re: Sniper DMR topik

Hozzászólás Szerző: -Krisz- » 2014.01.10. 20:12

Sajnos semennyire, ugyanis a jelen fizika törvényei 1 gramm alatti tárgyak esetében megborul azaz nem érvényes.
A gravitáció elenyésző viszont a légellenállás és a statikus vonzás rendkivüli. A levegőben lévő anyagi részecskék és maga a levegőt alkotó molekulák közötti kölcsönhatás
(erőtér) hatványozott hatást fejt ki az 1 gramm alatti dolgok röppályájára.

Idézve a linkedből
Vagyis az idő, amíg a lövedék 1 m-ről leesik, az 0,45 másodperc.328 fps vagyis 100m/sec sebességgel haladva a lövedék megtesz (328*0,45)=148 lábnyit,
vagyis 45 métert mielőtt a földre esik és ez megadja a tényleges hatótávolságot.
Na ezt próbéld ki, mert hopphatás nélkül még 400 fps-l sem lősz 45m-t ;)
Ne sírj...éld az életed!

Avatar
device
Dandártábornok
Dandártábornok
Hozzászólások: 924
Csatlakozott: 2012.01.28. 10:13
Csapat: K.A.T.

Re: Sniper DMR topik

Hozzászólás Szerző: device » 2014.01.10. 10:13

Krisz!

Találtam egy oldalt ( http://www.pbalu.hu/airsoft/calculators/energy.htm ) és eljátszogattam a számokkal. A lap alján lehet elméleti, hopup nélküli lőtávokat számolgatni. Igaz nem vette bele a légellenállást se a kedvezőtlen bolygóállást sem, de 3.3 J -lal 81m-t ír elméleti lő-távnak.

Ez mennyire vehető komolyan?

Válasz küldése