Szétszerelés

Fegyverekkel kapcsolatos tuning, javítás és szerelési témák.
Avatar
Bence
Dandártábornok
Dandártábornok
Hozzászólások: 742
Csatlakozott: 2011.12.26. 17:03
Csapat: K.A.T.

Re: Szétszerelés

Hozzászólás Szerző: Bence » 2012.10.13. 23:27

Szerintem dupla o gyűrűs dugófej nem okoz feltétlen vákuumot. Ha jól vettem ki a dolgot az elülső kisebb gumigyűrű csak arra kell, hogy ne fém csússzon fémen.

Avatar
-Krisz-
Dandártábornok
Dandártábornok
Hozzászólások: 873
Csatlakozott: 2011.12.19. 20:41
Csapat: K.A.T.
Tartózkodási hely: Nagyatád

Re: Szétszerelés

Hozzászólás Szerző: -Krisz- » 2012.10.13. 22:30

Div !
Szokott lenni a dugfej és a dugattyú között egy áttetsző fólia gyűrű ami erre hivatott,hogy ne sértse cilinderünket a dugfej.
Dupla O gyűrűt felejsd el ,abból vákum lesz.
330mm-es csőhöz a 3/4-est ajánlom,különösen ha lesz habosított gumi tompító.
Ha találok még itthon ilyen gumit akkor viszem Olajhegy 2.0-ra, ott kitárgyalhatjuk a boxok lélektanát.
Amennyiben tényleg tengelytáv gond van akkor cnc-n 8-9mm-re bővít és korrekcióz.
Hallgass Bencére könnyű dugattyú kell csendesebb és hosszabb élettartamú a box.

Zseni!

Rossz gondolat ez az új fegyver vétel mert még a G&G FN G2010 is hordoz gyerekbetegségeket, amibe "oltás" nélkül hamar belehal.
Gondolj csak a te fegyveredre rengeteget melóztam rajta rossz tömítés,adagolás stb.
Most is vállalok javítást,de legalább 1 hó v több átfutással tudom csak. :(

Mich1!
Ne akarj teli hengert jó a 4/5-ös,de ha még is akkor tudok cserélni veled teli acél hengerre 500 lövés van benne ,gyakorlatilag hibátlan és adok hozzávaló gumi gyűrűt is!
Ne sírj...éld az életed!

Avatar
Bence
Dandártábornok
Dandártábornok
Hozzászólások: 742
Csatlakozott: 2011.12.26. 17:03
Csapat: K.A.T.

Re: Szétszerelés

Hozzászólás Szerző: Bence » 2012.10.13. 12:58

Zseni!
Alapvetően mindenki így kezdi, hogy óó minek ezt szerelni lőjön is kész. A bukta csak abban van ha kijön pár elvetemült tuningmániás :D akik messzebbre és pontosabban lőnek. És akkor elkezd az ember gondolkodni, hogy na most itt mi van. vesz egy o gyűrűs nózit ééééés itt már nem áll le. :D

Div.
Ez a dupla o gyűrűs megoldás jó ha sikerül akkor tartsd meg, viszont ettől még nehéz lesz adugófej, és a V2 nem nagyon szereti ha nagyobb súly csapkodja a box elejét.

Van itthon 3/4-s réz hengerem ha kell.

Avatar
kopasz
Őrnagy
Őrnagy
Hozzászólások: 353
Csatlakozott: 2012.01.08. 12:58
Csapat: K.A.T.
Tartózkodási hely: Kecskemét (Kaposvár-Kaposfüred)

Re: Szétszerelés

Hozzászólás Szerző: kopasz » 2012.10.13. 12:44

Div!
Az a kép egy dugattyúfejet ábrázol. :mrgreen:
Kép
Kép

Avatar
Mitch1
Őrnagy
Őrnagy
Hozzászólások: 363
Csatlakozott: 2011.12.28. 19:26
Csapat: K.A.T.
Tartózkodási hely: Kaposvár

Re: Szétszerelés

Hozzászólás Szerző: Mitch1 » 2012.10.13. 12:35

Van egy 4/5-ös JG réz hengerem!Cserélünk? :D

Avatar
device
Dandártábornok
Dandártábornok
Hozzászólások: 924
Csatlakozott: 2012.01.28. 10:13
Csapat: K.A.T.

Re: Szétszerelés

Hozzászólás Szerző: device » 2012.10.13. 11:02

Hát igen Zseni, ezt már sokan mondták :) Mi azok vagyunk akik nem hallgatunk rájuk, így ez egyáltalán nem követendő példa :D

Eleve szerintem azért IS működik nyögvenyelősen a mostani összeállítás, mert ebben az ASCU-ban is megvan az a funkció,miszerint nem kezd új ciklust amíg az előző véget nem ért. Ugyan az mint a Krisz féle elektronikában, csak itt az a különbség (és ami tulajdonképpen elvérzik az egész) hogy inf-torq motorral nagy nyomatékú fogaskerék párosult, így gyakorlatilag olyan lassan megy végbe a ciklus, hogy az elektronika leáll, mire becsapódik a dugó. Ez sejtésem szerint oda vezet, hogy gyakorlatilag egyeslövésekből rakosgatja össze az ASCU a sorozatot, ami sokkal nagyobb terhet jelent az egész vasnak.

A dugattyúfej marad abban az esetben, ha tudok a szegélyére egy plusz gumigyűrűt betenni. Olvasgattam a dupla gumigyűrűs dugattyúfejről, igazából megtetszett az ötlet, ha kivitelezhető, akkor marad. Viszont a habosított gumit megfogadom, mindenféleképp kipróbálom, viszont egyen dilemmázok még. Gyakorlatilag a jelenlegi hengerfej tölcsérszerűen szűkül a henger-felöli oldalon, és csak a szélén lévő gumi-pad-gyűrű az, amin felül a dugattyú fej. Így a szilent -volta miatt lenne bőven hely a guminak, tulajdonképp annyit kellene csak odatennem, ami beér a tölcsérbe, utána ha összenyomódik egyáltalán nem is baj, mert légfék-ként működne az oldalt megszorult levegő.

Hengercsere is lesz, ahogy mondjátok,de sajna csak teli hengerem van. Szerintem fogom aztán megmaratom az oldalát, de egy 330-as csőhöz 3/4-es vagy 1/2-es hengert javasoltok?


Kép a dugattyúfejről :

Kép

Avatar
zsenipocok
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 911
Csatlakozott: 2011.10.24. 22:00
Csapat: K.A.T.
Tartózkodási hely: Kaposvár
Kapcsolat:

Re: Szétszerelés

Hozzászólás Szerző: zsenipocok » 2012.10.13. 10:06

Azt hiszem itt a sok barkácsolás után Dok-nak adok igazat, megveszem a legközelebbi fegyvert és úgy, ahogy van úgy marad. Egy lényeg, szórja a BB-t. Lassan, annyit költök a fegyverekre, illetve az egyéb apró kütyükre, hogy vehetek rajta új fegyvert is. Ha jól meggondolom, nincs is sok értelme barkácsolni, mert ott abban a szituációban a sok barkácsolás nem nagyon segít.

Avatar
Bence
Dandártábornok
Dandártábornok
Hozzászólások: 742
Csatlakozott: 2011.12.26. 17:03
Csapat: K.A.T.

Re: Szétszerelés

Hozzászólás Szerző: Bence » 2012.10.13. 09:11

Ismét csak ismételni tudom magamat. Nekem a helical bevált, jó hézagolással megbízhatóan és halkan működött. Lehet hogy a te boxod nem passzol ehhez a fogaskerékszetthez. Pl a systema a ca és a guarder kerékszettek tengelytávja eltér legalább 0,5mm-rel. + Csapágyaknál is vannak ilyen eltérések, ha megtalálod a megfelelő csapágy hézagoló kerékszett kombót az tuti. Ha most beleteszed a puskába a normál kerékszettet aminek szintén nem passzol a tengelytávja akkor az is ki fogja mélyíteni a csapágyakat (pl mint kis dzotti stukijában). Vagy b opció elforgatja a csapágyat.

Dugattyú: én az 1 acél fogas polikarbonra esküszöm. Az elég könnyű és erős hogy ellássa feladatát. Vagy b verzióként jó a 3 acélfogas poli acetál is. Ha jól vettem ki a leírásból, annak az anyagnak van egy kis mértékű önkenése.
Ha a későbbiekben erősíteni akarsz rajta akkor érdemes megvenni a kicsit drágább modify quantum dugót.

Krisznek a 3/4-s réz henger műanyag dugattyúfej párosítós ötletét támogatom. Ja és javaslom bele a Krisz féle 4mm-s habosított gumit. Überjó a cucc. Szinte hangtalanul csapódik be a dugattyú. Csak állogasd be hozzá az AOE-t.

Ha a dugattyúfej felszántotta a hengert akkor szerintem attól is válj meg... Ha egyszer megtörtént megtörténhet megint.

Avatar
-Krisz-
Dandártábornok
Dandártábornok
Hozzászólások: 873
Csatlakozott: 2011.12.19. 20:41
Csapat: K.A.T.
Tartózkodási hely: Nagyatád

Re: Szétszerelés

Hozzászólás Szerző: -Krisz- » 2012.10.13. 07:40

Div!

Javaslat komplett kerékszettet vegyél,piniont is!
Az alap kerékszettek a legjobbak 120-as rugóig.
8-9mm-s golyós csapágyat ajánlom.
Lifepo4 http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _Pack.html akkut ajánlom lowdropp szabályzóval ez fetet is tartalmaz.
Fet nélkül jöhet a 7,4V-os li-po http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _Pack.html
1,max 3 fém fogas alap dugattyút ajánlom akkor jó az anyaga ha késsel jól faragható és nem pattognak ki belőle darabok.
Alap egybeöntött műanyag dugattyúfej, erre teflon(fehér jól kenődő műanyag)a legalkalmasabb.
Vágott acél v réz cilinder hozzávaló "O"gyűrű és cső.
Nózit egyedileg esztergáltass vagy vegyél hosszabbat 0,4-0,8mm-rel majd reszeld méretre.
Vásárlás előtt kérdezz rá minden méretére nehogy úgy járj mint a Bence.
Szerelések alkalmával valami elkerüli a figyelmed ez okozza a hibát,de lehet számtalan illesztési probléma is ami valszeg nem rajtad múlik.
Valamikor összeülhetnénk mindannyian akik magunk szerelünk egy tapasztalat cserére.

Úi: reglapot akarok! :)
Ne sírj...éld az életed!

Avatar
device
Dandártábornok
Dandártábornok
Hozzászólások: 924
Csatlakozott: 2012.01.28. 10:13
Csapat: K.A.T.

Szétszerelés

Hozzászólás Szerző: device » 2012.10.13. 00:56

Wow, ha már itt tartunk szétszedtem a helikalt tartalmazó boxot. Hát siralmas, a bevel gear gyakorlatilag kirágta a csúszócsapágyat, volt kábé egy mm-es kotyogás, ha nem több, ennyi fémreszeléket már régen láttam boxon kívül. A belépő fogat kezdte elnyalni a sector gear, az esztergált alu dugattyúfej szerintem szétszántotta a hengert. A nózi végül is tömít, de meglehetősen nagyot kottyan a hengerfejen, kész agyrém az egész. Így össze sem rakom.

Amit rendelni akarok :
dugattyú
hengerfej
nózi
hézagolószett
siklócsapágyszett

amit kéne :
fogaskerékszett

Szerintem száműzöm a helikalt, ha ennyi kopástól még mindig szorult, akkor ez nem az én pajtim. A motort égeti a 11.1, vissza kéne váltanom 7.4-re, de azért a tűzgyorsaság legyen normális, ezért visszatérnék normál kerékszettre. Igen ám, de a "régi letett" szettemet az mp5 kapta meg és használja egészséggel, így újat kényszerülök beszerezni. Kérdés h 120-as rugóhoz a fullfém fogazás mellett milyen áttételű szettet válasszak, kissé tanácstalan vagyok. Softair-en azt írták, a Mercurius féle AK-ban 18:1 -es fogaskerékszett van, anno neki is 380-390 körül lőtt a stukker, 3 liion cella vidáman hajtja, igaz most már csak 340-et nyom.

Tapasztalat? Fölös kerékszett? HELP MEEE :D

Válasz küldése